czwartek, 25 października 2012

**Outfit+Kosmetyki**

Hej :))
Dzisiaj zakupiłam sobie odżywkę do paznokci :) przeczytałam o niej bardzo duzo pozytywnych opini :D mam nadzieję że i mi pomożę :) aczkolwiek używanie jej będzie dla mnie małą udręką ponieważ będę musiała chodzić z nie pomalowanymi paznokciami czego nienawidzę :( ale czego sie nie robi dla pieknych i zdrowych paznokci :D hehe
Kupiłam ją w rossmanie za około 10zł :) Eveline Cosmeticd SOS

Dodatkowo poszłam z zamiarem znalezienia kremu firmy Tołpa :)
Wczoraj wypróbowałam próbkę tego kremu i był po prostu świetny :D on był dokładnie do brzucha, ud i pośladków :D niestety nie było go w rossmanie więc zakupiłam z Eveline "Balsam modelujący brzuch i pośladki" :) Miałam już z tej firmy kremy i bardzo mi przypadły do gustu :D Cena akurat tego kremiku wynosiła bodajżę około 18zł ;) także nie jest to jakis wielki majątek :)

Dodatkowo kupiłam wypełniacz do koka :D już od dawna miałam go kupić ale jakos nigdzie nie widziałam a znalazłam go za 8zł w małym sklepiku nie daleko mnie :) dodatkowo w nim kupiłam perłowe kolczyki kuleczki za 3zł :)

Dodatkowo zapraszam do obejrzenia małego outfitu :)) Buziaki ;)









32 komentarzy

  1. świetna koszula:) skąd jest?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :) Koszula jest z H&M bardzo stara kolekcja ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam te kremiki z Eveline. Używam właśnie jednego do pośladków. W odżywkę też musiałabym zainwestować... A co do zestawu - świetna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. póki co odżywka jest naprawde dobra ;) także szczerze polecam ;)

      Usuń
  3. świetnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. genialna parka gdzie kupiłaś????
    ja mam odżywke z eveline ale ta 8w1 jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parka jest z Cubusa pisałam juz to w poprzednich postach :))
      Jesli chodzi o odzywke 8w1 czytałam duzo negatywnych opini ze niby jeszcze bardziej niszczy paznokcie...ale nie uzywalam jej więc sie nie wypowiadam :P;)

      Usuń
  5. Parka jest boska :) a odżywka Eveline powinna pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  6. torebka świetna :) zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. całość jest świetna, i moje ulubione białe trampeczki :D

    http://lolka-lovelifefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. A nie boisz się jej skutków negatywnych, tyle złego czytałam o ich odzywkach do paznokci ze starch. Najlepiej dac czas paznokciom bez lakierow i smarowac oliwkami lub kremem do paznokci np yves rocher

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie boje sie poniewaz póki co ta odżywka działa cuda :dd

      Usuń
  9. super outfit :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyki tołpy są cudowne, więc polecam Ci je serdecznie ;)
    dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie

    OdpowiedzUsuń
  11. Spróbuj z tym z robić : http://www.senmai.pl/2012/04/blogowanie-jak-dodac-strony-do-bloga-blogger-blogging-comment-ajouter-les-pages-statiques-au-blog-blogger/

    OdpowiedzUsuń
  12. swietny outfit.......ciekawi mnie Twój aparat :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja osobiście wolę odżywkę Diamentową z Eveline, pomogła mi i teraz mam mocne i dłuższe paznokcie, nie rozdwajają się, nie łamią ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz świetnie...a odżywka podobno-rewelacja:)
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  15. These are some really nice pictures! Oh and the outfit is cool, simple but classy, love it! Your blog is very interesting, keep it up! And please check out my new post :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny look, bardzo mi się podoba Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudoowny outfit :D blog rowniez :) obserwuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny outfit :)
    co do kremu slin słyszałam, że nie jest zbyt dobry :)
    Lecz każdy ma inne zdanie. Czekam na Twoją opinie :D

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie.