piątek, 30 listopada 2012

**Outfit**

Hej Kochane ;*
Mam dzisiaj dla was sporo zdjęć :))Ostatnio kupiłam sobie buciki, karmelowe kozaczki :) Nie byłam do nich przekonana ale teraz już wiem że to dobry wybór :D :)  Mam nadzieję że wam się spodobają :)) Także zapraszam do oglądania ;**




















A więc tak:

Sweterek- Orsay
Buty- Zara
Torebka- allegro (dawno temu)
Komin- Reserved
Płaszczyk- Butik (dawno temu)
Koszulka pod sweterkiem- Cubus
Gumka- H&M







Jeansowa bluza- kupiona w Niemczech ozdobiona przeze mnie
Koszulka- moje dzieło
Pasek- Mohito




BUZIAKIiiiii :*:*:*

17 komentarzy

  1. Ładnie:)
    Zapraszam na konkurs z firmą PRYMAT na danie świąteczne : http://book-and-cooking.blogspot.com/2012/11/konkurs-z-firma-prymat-edycja-swiateczna.html

    OdpowiedzUsuń
  2. obie stylizacje bardzo ciekawe, kozaki mega!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zawsze mi sie wszystko podoba a kożuszek jest boski <3 chciałabym taki miec :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie stylizacje udane ale myślę, że spośród nich wygrała pierwsza :)
    Kozaki bardzo fajne :) a kożuszek genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie stylizacje na wielkiego + :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja!

    obserwuję już;*

    OdpowiedzUsuń
  7. A i owszem będę obserwować Twojego blogaska:)
    Super z Ciebie laska:P
    O i nawet mi się zrymowało :P:)
    buźka

    http://mymirrormakesmymood.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie fajne stylizacje! no butki rewelacyjne! zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajniutkie stylizacje i blog ;>
    Zapraszam do mnie + obserwuję ;*

    http://iguuuz.blogspot.com/
    http://iguskaiwerka.blogspot.com/ <;

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ladnie sie ubierasz ; >
    obserwuje i licze na to samo , buziaki ; *

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie stylizacja bardzo mi się podobają. Z każdego zestawu wybrałabym co najmniej dwie rzeczy dla siebie. :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful looks!! nice blog!! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz! Drugi set zdecydowanie bardziej do mnie przemawia! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj : ) zapraszam na konkurs romwe. Daj szansę zrobić sobie prezent na święta. wygraj ! : )

    http://ashplumplum.blogspot.com/2012/12/giveaway-romwe-bon-100.html

    pozdrawiam . Ash ; *

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne obydwie stylizacje. bardzo ciekawe kozaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna Pani.

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie.