wtorek, 29 stycznia 2013

Metamorfozaaa

Hej :**
Ja juz po sesji w końcu :D teraz pozostaje mi się cieszyć feriami ;D a tak w ogóle to  nie uwierzycie co sie stało :D hahaha Szafa mi sie rozleciała xD alez się namocowałam z nią ale w końcu jakos się uporałam  ;D Nie dziwie sie w sumie że się rozleciała bo miala juz z 6 lat do tego była słabej jakości ... a ja mam tyle ciuchów że szok nie wiedzialam co z nimi zrobic gdzie układać xD no katastrofa xD ale jakos rozmiescilam to wszystko, mój pokój na poczatku wyglądał jak lumpek haha Póki co pozyczyłam sobie jedną półke u mamy w szafie, zaniosłam tam letnie rzeczy xD

do tego z tej starej szafy zmontowałam sobie półkę bo nie mialam gdzie rzeczy położyc i musiałam coś wykombinowac xD

No i póki co mój pokój wygląda tak:











Myśle że najgorzej nie jest do czasu nowej szafy może jakoś wytrzymam xD haha

a tak w ogóle to z chęcią bym zobaczyła jak wyglądają wasze pokoje :D :)
Zróbcie post ze zdjęciami waszego pokoju bardzo chętnie zobaczę :*


Świetna piosenka <3 



Buziaki :*

13 komentarzy

  1. Matko ja to nie wiem co bym zrobiła gdyby mi się szafa rozleciała ;p to byłby totalny kataklizm ;p

    No a Twój pokój wcale nie wygląda tak źle bez szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pokój, pomysłowe ^^
    Zapraszam do mnie :3
    http://best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też miałam problem jak mieszkałam z rodzicami gdzie trzymać ciuchy :) teraz na szczęście już problem zniknął :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się też zaczyna szafa coś rozwalać...
    i biurko xD

    Śliczny kolor ścian *.*
    Ostatnio mam fazę na róż, chyba dlatego, bo wcześniej go nie tolerowałam.. : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piękny pokój! Taki przytulny i przede wszystkim widać, że włożyłaś do niego część siebie ;) Zapraszam również do mnie: http://shine007.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kchana także bym Cię zaobserwowala bo widać super zapowiadający się blog :) aleee nie umiem się odnaleźć na Twoim blogu bo jets jakiś dziwny :( nawet komentarz nie wiem jak dodac :( może podpowiesz?:)

      Usuń
  6. Serdecznie zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie jaki organizuję:)
    Po szczegóły zajrzyj na mojego bloga.
    Naprawdę do wygrania atrakcyjne nagrody!:)
    Liczę na Ciebie!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny pomysł z tym pokojem :)
    też na pewno w którejś z notek dodam fotki mojego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmiana jest naprawdę duża! Bardzo ładny pokoik :).

    OdpowiedzUsuń
  9. uroczy i bardzo przytulny pokój! <3

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie.