środa, 31 lipca 2013

**Maly wypad**

Witajkcie Skarbeczki moje Slodkie :*

Dzis mam dla was kolejna dawke zdjec, mam nadzieje ze sie cieszycie :)
Ogolnie jestem bardzo zadowolona ze tu jestem i czuje sie tu wspaniale :) 
aleee nie bede was zanudzac swoim gadaniem :P

 przechodze do zdjec :) 






Slonce razilo :P 
















Buzi to za maloooo ... :)
 tyryryryry :D



Buziaki Sloneczka !!
. . . . Sle Wam Caluskiii... :**

::MaGic Lov::


poniedziałek, 29 lipca 2013

**Nad woda**

Hej Skarbeczki ;*

Jak wam mijaja wakacje?:) Bo mi calkiem sympatycznie :) 
Ostatnio bylam nad woda i to nie byle jaka :D bylo tam wspanialeeee <3
woda byla blekitna i cieplutka jak w wannie ;D myslalam ze nigdy z niej nie wyjde haha 

no ale dosc juz mojego gadania :P
zapraszam do ogladania zdjec :*


























Zapraszam takze na moj FANPEJDZ tam wiecej moich roznych zdjec :* z dnia codziennego :P


Sympatyczna piosenka ;D


Buziakii Sloneczka Moje Kochane
i Dziekuje Wam ze jestescie ;**
  


::Magic Lov::

piątek, 26 lipca 2013

**Mix**

Dziś mam dla was taki mały mix zdjęć z paru dni :) 
Zapraszam do oglądania :*


Cudny Piesek <3


Pszenne Piwo z Cola <3 


Nie bylabym soba jakbym nie wpakowala tu swojego tylka xD hehe


Struś ;D


To Tyle :)

a wam jak mijaja wakacje?:)

Buziaki ;*


.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...