piątek, 20 czerwca 2014

**Dla Pary**

Hej Skarbeczki ;*

Zdjęcia jakie się tu ukażą robione są jakiś czas temu :)
Teraz dopiero je udostępniam :) Wiedziałam, że będąc tu w Niemczech nie będę miała za bardzo czasu na nowe posty, dlatego też naszykowałam sobie kilka awaryjnych postów, żebyście nie zapomnieli o mnie :D hehe

Tak więc w dzisiejszym poście coś dla par <3
Oczywiście single tez mogą sobie kupić takie koszulki :)
Ja lubię chodzić z chłopakiem w podobnych uniwersalnych ubraniach <3
O tak, to jest to! <3

Jeśli też tak lubicie to polecam takie koszulki :) 
Uniwersalne, kolorowe z motywem zwierząt :)

Tak się prezentują koszulki i my w nich :)

Fot. Marysia, obróbka moja :)
Zdjęcia robione w Warszawie <3














Koszulki-AllBag  ||  Spodenki-DIY  ||  Sandałki-xxx
Torebka-AllBag



Ja z Marysią :* 
To była moja ostatnia sesja z nią, póki co :)
Ponieważ jak wiecie jestem za granicą ;)
Ale jak wrócę na pewno jeszcze nie raz się z nią zobaczę :))
I będą kolejne wspólne zdjęcia :))

Fot. Ariel :)




::MaGic Lovv::

41 komentarzy

  1. Bardzo fajne te koszulki :) Ostanio pokochałam czerń!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak wrocicie to będą foty z panieńskiego, a później z weselicha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne te koszulki macie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super są te koszulki ! :)

    zymna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszulki są świetne, zdjęcia też super ! ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka koszulka to zdecydowanie nie styl mojego chłopaka ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteście wspaniałą parą, bardzo do siebie pasujecie! uwielbiam ogladac Was razem;*

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka piekna para super razem wygladacie!

    OdpowiedzUsuń
  9. takie koszulki mi się też podobają :D ładnie wyglądacie :)
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie razem wyglądacie ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia emanują szczęściem! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale super :33 chlopak jaki zakochany ;) widac po zdjęciach :DDD

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne te koszulki :)
    Bardzo ładna z was para i dużo szczęścia wam życzę :)
    Zdjęcia super:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Klimat warszawskiej starówki <3 Ja też uwielbiam takie koszulki i ubieranie się w to samo z chłopakiem, tylko szkoda, że mój chłopak ma inne zdanie na ten temat ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. aaa śliczne koszulki <3
    Ja byłam nad morzem i też zrobiłam sobie "zapasowe posty" :D

    Z.A.P.R.A.S.Z.A.M
    http://kindeerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Chociaż wzór Twojego chłopaka spodobał mi się mocniej, to i tak obie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie razem wyglądacie! Oboje macie bardzo fajne koszulki :-) Hehe wiesz, że jutro robię na obiad zapiekankę ziemniaczaną z Twojego ostatniego posta :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie razem wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak Yw fajnei wygladacie razem , z wygladu jak brat i siostra hehe

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne koszulki !!! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne koszulki^^

    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie razem wyglądacie :D! Koszulki mega :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wzory na koszulkach! Jak zawsze świetnie wyglądacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie to wszystko wyszlo:) zdjęcie w rozwianych wlosach - moje ulubione;):):D pozdrowienia dla Ciebie Paulinko i Ariela :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochani!! Super wakacyjny klimat!!!

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie razem wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne stylizację :D
    http://vogueholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne spodenki ;)))

    http://fashion-styleeee.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądacie na bardzo szczęśliwą parę;>. Co do stylizacji ja bym pewnie wybrała trampki, albo jakieś adidasy, ale to mój styl. http://konstruktywnawyga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyglądacie :)
    Super koszulki :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Koszulki świetne, ale ten mój chyba by się nie dał w taką ubrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Patrząc na was chce mi się takiego upalnego lata!

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie.