czwartek, 18 sierpnia 2016

Jak dodać ręcznie blog do obserwowanych - NOWA STRONA!


Chciałabym przypomnieć , że mam nową stronę magiclovv.com. Pisze ten post, ponieważ widzę, że jeszcze sporo osób tutaj zagląda. Oczywiście bardzo mnie to cieszy, naprawdę ale KOCHANI ZAPRASZAM NA NOWĄ STRONĘ. Nowe posty będą się pojawiały TYKO na nowej stronie MAGICLOVV.COM

Pamiętajcie o tym.

Kolejna sprawa, DO OSÓB KTÓRE PROWADZĄ BLOGI I MNIE OBSERWUJĄ. Jeżeli chcecie nadal widzieć powiadomienia a raczej MOJE NOWE POSTY JAKIE DODAJĘ , MUSICIE DODAĆ MÓJ BLOG DO OBSERWOWANYCH -RĘCZNIE. Wtedy tak jak zawsze moje posty będą wyświetlane na waszym panelu :)

Wiem, że sporo osób nie wie, jak dodać ręcznie blog do obserwowanych, dlatego wstawiam zdjęcie gdzie zobaczycie jak to zrobić. Zajmuje to 10 sekund .





PODPIS






4 komentarze :

  1. Ja zawsze tak dodaję do obserwowanych. :D Wygodniej mi tak. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatny wpis! Ja jestem na etapie zakładania swojego blogu i na chwilę obecną zbieram przydatne informacje, chcę aby wszystko było dopięte na ostatni guzik. Nie sztuka otworzyć blog i tyle, chcę żeby to wszystko miało ręce i nogi przysłowiowo. Dzieki za przydatne informacje.

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie :*
Dziękuję za odwiedziny <3

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...